tisdag 19 april 2011

Dag 1 - presentera mig själv


Hej jag heter Ida, nyss fylld 24 år och bor i Kalmar med min fästman Marcus och våra två katter Ceasar och Tequila. Jag ser mig själv som en snäll och omtänksam person men som ibland har lite för lite tålamod för vissa saker. När något går emot mig och inte blir som jag vill kan jag bli duktigt irriterad och detta tycker Marcus är jättekul och retas som bara den :P Men något roligt ska ju han också ha :P Jag har nyligen börjat baka tårtor efter att ha varit med en jobbarkompis på hennes brors bröllop och hjälpt henne med bröllopstårtan så det har blivit ett stort intresse för mig =) Hoppas bara att det kommer mer och mer beställnignar på tårtor så jag har att göra :P Jag är uppvuxen i Skogsby på Öland med mina föräldrar Anders och Gun-britt och min strebror Mathias. 2005 flyttade jag in till Kalmar där jag pluggade Hotell och Restaurang programmet på Jenny Nyströmsskolan och började i samma veva jobba på Ica Kvantum på Köpstaden i Färjestaden där jag fortfarande är kvar. 2008 träffade jag Marcus och vi flyttade ihop efter 3 månader och förlovade oss efter 15 Nu är vi i fullfärd med att bygga hus på Öland och längtar så tills vi är där! =D

This is moi =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar