tisdag 19 april 2011

Dag 2 - Min första kärlek

Min första kärlek var en kille jag träffade i en ungdomsgrupp som jag gick i. Vi var ihop i några år och bodde ihop i en lägenhet här i Kalmar. Jag trodde nog att det var den "rätta" men vi växte ifrån varandra och gick skillda vägar. Jag flyttade till en egen lägenhet och stormtrivdes med att få bo själv för första gången, tänk om jag lyssnat på mamma och flyttat till en egen lägenhet med en gång istället för att flytta ihop det första man gör.. det är lätt att vara efterklok :P Men hur som hur har han nu familj och jag har min lilla familj och jag ångrar absolut ingenting av de val jag gjort här i livet =) Är glad över allt som hänt så jag fick träffa min älskade Marcus som verkligen är min RIKTIGA Kärlek!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar