torsdag 21 april 2011

Dag 3 - mina föräldrar

Vet inte vad jag skulle göra utan mina föräldrar - dom har alltid ställt upp för mig i vått och torrt och dom betyder så otroligt mycket för mig!

Min Pappa är en go och glad 62:åring, uppvuxen i Albrunna på södra Öland. Han är en hurtig prick och cyklande över Ölandsbron till sitt jobb i Kalmar i 18år! Det tycker jag är imponerande! Han är dansbands och Elvis fantast och ni som läser min blogg sen innan har sett tårtan jag gjorde till hans födelsedag, alltså en godisgris :P Min mamma är någon jag beundrar mycket. Hon är 63 år, även hon uppvuxen på Öland fast i Gillberga på Östra sidan. Hon har tyvärr drabbats av en rad sjukdomar, bland annat ledreumatism som gör att hon har svårt att vrida sig då hela rygg och nacke har blivit stel. Men ändå, trots denna hemska sjukdom har hon alltid funnits där för mig när det är jag som har haft det jobbigt. Även om hon har haft en riktigt jobbig dag med mycket smärta så har hon ändå varit där för mig om jag behövde henne. Älskar er båda oerhört mycket och är väldigt glad att jag har just er som föräldrar!

Bli inte sura för bilden nu, jag tycker ni är fina!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar