tisdag 26 april 2011

Dag 8 - Ett ögonblick

Det finns många härliga ögonblick i mitt liv men ett av dom allra underbaraste var ju självklart när jag träffade min älskade Marcus. Det var på Strand i Borgholm vi träffades. Jag var där med min kompis Matz och Marcus var där med sin kompis Sofie. Matz och Sofie känner varandra sen tidigare och träffades där och då hälsade jag på Marcus =) Vi satt brevid varandra utanför och började prata och det sa bara klick direkt! Dansade lite till livebandet (hoppade var det nog snarare :P) och gick omkring och pratade hela kvällen. När det var dags att säga hej då blev det en snabb puss på parkeringen utanför och vi bestämde att vi skulle ses dagen efter.

Blev inte mycket sömn den natten med alla tankar som snurrade runt i skallen och jisses så lycklig jag kände mig! Och känner fortfarande!
 

KÄRLEK VID FÖRSTA ÖGONKASTET

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar