måndag 25 april 2011

Dag 7 - min bästa vän

Min bästa vän är Jimmy Gunnarson, faktiskt en jobbarkompis till mig. För ett halvår sedan hade jag svarat annorlunda för då kände jag honom knappt! Det hände lite saker i hans liv som gjorde att vi började prata med varandra och vi insåg snart att vi var väldigt lika. Läskigt lika faktiskt :P
Jimmy är en person jag verkligen kan prata med allt om, jag kan prata om djupa saker och jag vet att han lyssnar och förstår. Jag kan lita på honom och jag tror att han känner att han kan komma till mig om det är något han vill prata om och att han inte behöver dölja något för mig. Jag vill vara hans "bollplank" när tankarna blir för många, jag vill vara där när han känner att han vill prata med någon annan än hans flickvän. Det är inte för att jag måste vara där för honom. Jag vill.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar