måndag 18 april 2011

Oboy! Vilket vackert väder! =) Gud så härligt det är, såhär kan vi väl få ha det ända fram till sommaren! Pretty please? =) Hade grillpremiär i fredags, sååå gott var det! Fick bli grillning på lördagen också när man ändå kommit igång :P På lördagskvällen kom Långmartin, Oskar, Lisa och Matz hit och vi körde lite Kinect och snackade lite. Vid elva drog dom in till stan men jag och Marcus gick och la oss, var helt slut båda två! På söndagen var det kalas dags för Marcus, vid två tiden kom hela tjocka släkten hit (nästan iaf :P) och vi åt påskmackor och tårta =)

Chokladbottnar
Marabou mjölkchoklad ganache
Vaniljkräm
Täckt och dekorerad med sockerpasta

Marcus verkade nöjd =)

Det tog sin lilla tid att fixa till motorcykeln men jag tycker resultatet blev över förväntan! Man kan ju till och med se att det är Marcus hoj =)


Idag har jag jobbat stängning i delikatessen, tror jag städade maskinen 4:a gånger :S Varenda gång jag städat den kom det en kund och ville ha något skivat, att det alltid ska vara så! Hade jag inte städat den förrän när jag stängt hade jag säkert inte haft en kund sista 30 minuterna :P

I morron är jag ledig så då får det bli en sväng ut till Rinkabyholm för att plocka upp Sanna och åka till Vassmolösa och hälsa på Evelina =) Hoppas hoppas hoppas att det är lika bra väder i morron som det varit idag så man kanske kan få lite färg =) Åtminstone bli lite röd :P
xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar