söndag 10 april 2011

Så trött så trött så trött... Har sovit skit dåligt nu i två dagar med max 4 timmar per natt och det börjar ta ut sin rätt nu =( Fattar inte varför! Sjukt irriterande är det iallafall så jag hoppas verkligen jag kan sova inatt! Är ledig i morron så jag måste inte ställa klockan så förhoppningsvis kan jag få sova ut. Har jobbat kvällar hela veckan, av 6 jobbdagar har jag haft 5 stängningar :S Ronny är på semester i Spanien så det fick bli lite omändringar i schemat för den skull. Men nästa vecka har jag istället 3 öppningar och en mellantid, skönt! Efter jobbet igår gick vi upp till Martin en sväng. Han bjöd på jättegod mat (som vanligt!) och vi hade det väldigt trevligt, tack! =) Idag när jag käkade frukost tror jag att jag pajade min framtand =( Det började isa som satan så fort jag öppnade munnen så jag ringde till akuttandläkaren och frågade om det var nån idé att åka in men dom tyckte att jag skulle vänta tills i morgon. Tror det har lossnat en flisa på baksidan av tanden så vi får väl se vad dom säger i morgon när jag ringer :S Ska tilläggas att jag inte har varit hos tandläkaren sen jag var 20 och jag gillar dom inte...... men men måste man så måste man! Har tänkt att jag ska fixa iordning lite i trädgården i morron åxå, har inte orkat göra det innan så nu är det verkligen på tiden =) Får bli en väldigt lugn kväll, ska försöka lägga mig hyffsat tidigt iallafall =) Hoppas ni alla har haft en fin helg! =)
xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar