tisdag 17 maj 2011

Dag 29 - Mina ambitioner

När jag läste denna tänkte jag att det här är ju nästan likadan som den jag skrev om mina drömmar, trodde iallafall att ambition och dröm var samma sak. Och jag hade ju nästan rätt iallafall :P

Var faktiskt tvungen att googla "ambitioner" och på NE beskriver dom det såhär: ambition, medveten inriktning på att nå ett mål (av relativt svåruppnåeligt slag).

En av mina största ambitioner är att jag vill öppna ett eget hunddagis någon gång i framtiden. Just nu känns det vääääldigt långt borta men det är en dröm jag haft sen flera år tillbaka som jag hoppas kan bli verklighet! Har kollat upp lite olika utbildningar man måste gå och dom är inte så billiga direkt :S Men jag tror det hade funkat hur bra som helst med ett hunddagis någonstans i Färjestaden med omnejd! Det finns säkert något där innan men det är inget jag har hittat iallafall och när jag har frågat runt lite om intresse verkar det vara många som gillar tanken! =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar