tisdag 17 maj 2011

Jobb jobb och åter jobb. Denna månaden har varit helt sinnessjuk! Har varit sååå mycket att göra på jobbet, vi har byggt om i chark avdelningen så det har blivit några extra jobb dagar =) Än så länge har jag bara varit ledig i tre dagar denna månaden, kommer bli en fiiiin lön :P

Renoveringen är äntligen färdig här hemma, efter ett antal strykningar med den vita färgen blev det gröna rummet äntligen vitt och WOW så bra det blev! Vi frågade oss varför vi inte gjort om där inne innan, ser Über mysigt ut där inne nu =) I onsdags (har jag för mej :P) var det en fotograf här från Pontus Löfgren som tog massa kort på lägenheten. Idag kom annonsen upp på deras hemsida och det ser riktigt bra ut =) Lite bilder kommer här...














Och här är adressen till annonsen: www.pontuzlofgren.se

I morron är jag ledig och har tänkt att jag ska fixa lite mer med lägenheten inför visningen. Vår mäklare ringde idag och sa att det var två som ville komma och kolla på lägenheten redan på fredag morgon -visningen är på måndag vid 16.30, så jag måste rensa i klädkammaren och städa här hemma tills dess. Katterna får faktiskt vara kvar i lägenheten på fredag, orkar inte härja med det nu och ta bort alla kattsaker när det är så lite tid kvar :S Men på måndag ska dom få vara uppe hos grannen Martin som är lite som en plasthusse till dom :P Synd att han jobbar så mycket annars tror jag han väldigt gärna skulle vilja ha en egen liten kissemiss =)

Sitter och väntar på att Desperate Houswifes ska börja och kollar på plastikturisterna i brist på annat så länge :P Ska nog gå och ta mej en skål med nyponsoppa och några mandelbiskvier till, mums! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar