onsdag 18 maj 2011

Dag 30 - Ett sista ögonblick

Det får bli just nu, just det här ögonblicket när jag sitter i vår fina lägenhet och tänker på att den snart inte är vår längre. Kommer sakna det här stället, det känns som om det verkligen är vi. Men vårt hus kommer ju också bli vi. Lite större bara :P Snart är vi Ölänningar! Svårt att få in i skallen att det bara är 4:a månader kvar tills vårt hus står färdigt och inflyttningsklart =)

Tänker på vilken jäkla tur jag har haft. Hur många träffar sin stora kärlek, sin själsfrende, sin bästa vän på ett uteställe som Strand? Hur många vet att det är helt rätt bara genom ett ögonkast? Jag gjorde det och det är det bästa som har hänt mig
LYCKA

2 kommentarer:

  1. Fan va härligt :) Ni kommer att stormtrivas i huset, jag ser framemot att se det =) Ni är perfekta för varandra, gulligare par får man leta efter <3

    SvaraRadera