måndag 19 september 2011

Nu ska vI se, försöker mig på att blogga från Andreas iPad som han smidigt nog tagit med sig från Stockholm =) och han har nog rätt i en sak, både jag och Marcus kommer vilja ha en sån är när han har åkt hem! Synd att dom är så satans dyra bara :S men men, här hemma går det iallafall framåt, Andreas och Marcus isolerar för fullt där uppe och jag servar dom med det jag kan =) Dom är iväg och köper mer isolering nu och lite annat smått och gott så jag passade på att lägga en färgbomb i håret och att färga ögonbrynen. Man ser ju helt knäpp ut med färg på ögonbrynen så jag tyckte det var bäst att göra det nu när dom ändå skulle iväg :P

Blev ingen spjälsängs målning igår så vi får se om jag tar det idag istället, Sanna och Nellie skulle kanske komma förbi en sväng senare så vi får som sagt se hur det blir med det =)

Nähe dags att skölja ur färgen ur håret så jag inte blir alldeles eldröd i skallen, hade ju vart snyggt :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar