söndag 18 september 2011

Här kan man snacka om allt på en gång.. Igår var Daniel Rundberg hemma hos oss och började med tomten,och vilken tomt sen! Den ser gigantisk ut nu när jordvallen är borta! Tänk typ fotbollsplan.. :P Och så kom Andreas igår och han och Marcus satte igång med övervåningen med en gång så där hammras det och sågas för fullt. Sen hade vi massa besök igår också, först kom Oskar och kikade, sen Marcus och Andreas kusin Jonas med Maria och lilla Bonnie och sen kom Bente och Micke. Så för min del blev det inte så jätte mycket gjort igår, kaklade färdigt i köket, bakade äppelrutor och lagade mat till grabbsen. Sen på kvällen fick det bli lite tacos så då kom mamma och pappa bort och åt också =) Fullt hus!

Jag sitter hemma hos mamma och pappa nu, ville hälsa på kissarna som bor här för tillfället. Ceasar betedde sig jätte konstigt häromdagen, låg under sängen och tryckte och var jätterädd så jag körde hem dom hit istället. Är väl för mycket omställningar för honom med allt nytt och sen allt bankande från övervåningen och alla maskiner i trädgården, stackarn =( Men jag hoppas det blir bättre när dom får komma hem nästa gång!

Idag vet jag faktiskt inte vad jag ska göra, Marcus och Andreas snickrar ju för fullt och egentligen borde jag fixa färdigt med silikon i köket men jag vill inte paja mina naglar.. :P Får se vad jag gör, känns mer lockande att börja måla spjälsängen! =)

Här kommer lite bilder från huset..


 Det blir ett gäng kartonger.. fast nu är dessa slängda iallafall :P



Inspektion av övervåningen

Fler bilder kommer allt eftersom.. =)

1 kommentar: