torsdag 15 september 2011

Sitter nu i vårt nya vardagsrum och skriver! Känns väldigt bra måste jag säga! =) Ännu har inte vårt Internet kommit igång så det får bli lite mobil ligg ung hur nu det ska gå.. :P igår var första natten vi sov här, eller ja Marcus sov, jag satt uppe och snorade och hostade! Jävla förkylning! Lagom tajmat till semestern och flytten.. men men förhoppningsvis är den på väg bort nu så man orkar göra något här hemma. Just nu måste jag ta paus lite hela tiden för det är så svårt att andas =(

Tomas var här igår och hjälpte oss (läs Marcus) att kakla köket och det blev verkligen så snyggt! Jag kände mig mest i vägen så jag och mamma åkte till Ikea och shoppade lite istället :P tyvärr så felade det typ 6 plattor så vi måste ringa och beställa flera. Så jäkla typiskt! Det är beställningsvara också så det tar någon vecka innan dom får hem dom =(

Köket och sovrummet är upplockat nu iallafall, mer orkar jag inte i kväll. Har inte ens öppnat dörren till klädkammaren och där är det fullproppat kan jag ju säga.. Men vi har ju semester som sagt så vi har ett tag på oss som tur är! =)

Vet inte om jag kan lägga upp bilder med mobilen men jag ska göra ett försök senare iallafall! Är en kompis till Marcus här nu och kollar övervåningen, hur mycket isolering vi måste ha och så vidare.. Smidigt när man känner snickare! =)

Kylen ekar tomt fortfarande så det måste nog bli en tur ner till Ica senare och så tror jag det får bli pizza ikväll.. Känns som att vi förtjänar det :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar