fredag 2 september 2011

Tänk att snart får vi flytta in i huset! Riktigt svårt att förstå när allt händer så fort! =) men kul är det ju självklart =) vi var inne och tittade i huset för ett par dagar sen men det är svårt att tänka sig hur det blir som färdigt när det ligger isolering och garderober lite här och där :S men nästa gång vi ska in lovade vår byggledare att det skulle ha hänt lite mer med tapeter och dylikt =) Kommer bilder i ett senare inlägg..


Med bebis är det bara bra, h*n växer så det knakar och jag känner hur h*n sparkar och har sig inne i magen, mys!! Var hos barnmorskan i tisdags och allt såg bra ut, mitt här värde hade gått upp och blodsockret gått ner =) fick lyssna på pyrets hjärtljud också, riktigt häftigt! Synd att Marcus jobbade och missade det =( men på måndag är det ultraljud så då får vi ju se h*n istället =) Det märks att det är en tillväxtperiod nu för fy satan vad ont det gör ibland i magen! Barnmorskan sa att det är ligamenten som töjs så det är lite som växtvärk. LITE som växtvärk?! Minns inte att det gjorde så ont med det när man var liten :P

Vecka 16 (15+1)
Vecka 19 (18+3) Lite har det hänt iallafall =)
Ska vara hemma från jobbet idag på barnmorskans order och ta det lugnt så skulle värken bli bättre, man blir ju lite nojig också när man får ont i magen :S Så vi får se vad jag ska ta mig för idag, planera lite övervåning och tomt kanske? Började lite smått igår men jag vet inte vad Marcus tycker om det än :P

Entrevåning
Övervåning
Tomt
Möblerade det lite på skoj igår också :P Man måste ju roa sig med någonting! =)

Imorron blir det födelsedagskalas för bäste bror i Nybro så mamma och jag ska knåpa ihop en tårta i dag =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar