onsdag 16 december 2009

Dags för en uppdatering igen! =) Förra veckan var jag ju hos reumatalogen och fick svar på mina röntgen undersökningar som jag gjort, dom såg någon förändring i svanken så efter jul blir det magnetröntgen.. känns som om man inte kommer någon vart med det men dom vet väl vad dom sysslar med får man ju hoppas.. Var på Strand i Borgholm med jobbet förra veckan och lyssnade på en konstig norrman som snackade om service och arbete i affär och sånt, tyckte han verkade hanska skum så det blev mest fjantigt.. men efter föreläsningen bjöds vi på god mat och det var ju desto bättre =) Jobbade i helgen så det blev ganska lugnt, vi var hos Nina på inflyttnings fest på lördagen och sen hamnade vi på Olearys som vanligt.. På söndagen var det jobb igen och det var något dansband som var på köpstaden och spelade så man blev helt trött i huvudet.. kunde deras låtar utantill efter att ha hört dom ett antal timmar.. och dom ska tydligen spela i morron åxå.. suck.. men men det är säkert någon som tycker det är trevligt att ha dom där :P
Igår var Marcus och jag lediga så då tog vi en sväng på stan och letade efter en julklapp till Bente.. Fixade lite här hemma sen och satte upp julgranen och lite mer tomtar lite här och där så nu är det julmys överallt i lägenheten, passar bra nu när snön äntligen har kommit =) På kvällen åkte vi och hälsade på Malin, Andy och Theo och fikade lite.. Han är så söt!! Ska kanske träffas i helgen åxå, hoppas på det iallafall =) Sen igår kväll spelade jag och Marcus Squash på spelefanten för första gången, var riktigt kul! Så det blir absolut fler gånger =)

Idag har jag gjort en behövlig storstädning så nu hoppas jag att jag slipper göra en till innan jul men det brukar ju alltid bli lite små städning ändå.. Snart är det dags att åka till Öland och jobba stängning i kassan.. hoppas bara att man lyckas komma ut med bilen och att det inte liggen nån snövall runt den efter snöplogen.. Kom på att min snöskyffel ligger hemma hos Mamma och Pappa så det för nog bli att hämta den i kväll, känns som att den kommer behövas i jul =)

Nu ska jag ut och plumsa i snön, hörs! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar