måndag 7 december 2009

Godmorron!! =)
En vecka som förlovad idag och det känns fortfarande underbart! Hade iofs inte förväntat mej något annat :P Var och tog influensa sprutan i onsdags efter jobbet och till en början märkte jag inte av den alls förutom att jag fick ont i armen, men på torsdagen fick jag åka hem från jobbet efter en timme för att jag måtte skit :S Så resten av torsdagen låg jag nerbäddad i soffan och Marcus fick pyssla om mej. På fredagen var jag också hemma från jobbet, kände mig fortfaraned hängig även om det var lite bättre mot dagen innan.. På eftermiddagen började det gå över och på kvällen var det som bortblåst! Och tur var det för på kvällen skulle jag och Marcus på Mustasch konsert på Palace.. Och vilken konsert sen! Grymt bra så det var absolut en helt lyckad kväll! Fast som alltid är det ju nånting som händer en sån kväll och denna gången blev det ett besök på akuten med Nina som fick sy hakan.. kom hem vid 11 på lördagsförmiddagen så då blev det bums i säng. Så lördagen blev en riktig slöa dag fast på kvällen åkte jag bort till Martin en sväng.. Marcus var på julbord med jobbet och jag fick inte följa med =( fusk ju! Men men det var trevligt hos Martin fast jag åkte hem ganska tidigt, kunde knappt hålla ögonen öppna.

Igår var jag och Marcus på Öland hos mamma och pappa en sväng.. Skulle byta däck på bilen och hjälpa mamma med datorn lite.. Alltid lika trevligt att åka till dom och hälsa på och att det alltid bjuds på god mat är ju ingen nackdel :P Nu står mamma här utanför och väntar på mig, ska åka till remautologen och få svar på mina röntgen bilder.. hoppas dom har nåt bra att säga till oss.. Sen blir det Karlskrona och hälsa på Bente och sen ett besök hos kiropraktorn igen så man blir som en ny människa :P

/ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar