fredag 18 december 2009

Igår bakade jag lussekatter =) Tänkte vara lat och använda matberedaren men efter 3minuter i den började den ryka och osa bränt :S Så det fick bli till att knåda för hand igen.. men dom blev faktiskt riktigt goda =) Åkte och lämnade en påse till mormor så jag tror hon blev glad =) Sen var det jobbdags igen, var kundkväll igår kväll så det var ganska mycket folk.. Vi bjöd på lite julbords buffé så det var väl inte så konstigt att det kom folk =) Hade tipspromenad i butiken också och mamma lyckades komma etta! Tyckte ja va kul =)

Idag har jag gjort lite julgodis, blev vit choklad tryffel och vanlig choklad tryffel.. Om vi lyckas att inte äta upp alla så ska vi nog ta med några till marcus familj =) Snart ska jag åka till jobbet igen, ska vara i förbutiken till sju i kväll och sen har jag semester! Ska bli såå skönt att vara ledig, känns väldigt behövligt =)
Dags att gå ut och skotta fram lill smurfen igen och sen flyga över bron =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar