tisdag 27 april 2010

Det var inte så läskigt med akepunktur som jag trodde det skulle va, det kändes ju inte ens! =) Så nu har man gått och varit nervös i onödan men då vet jag ju det till nästa vecka iallafall :P

Idag har Marcus och jag grillat! Var super gott som det brukar vara i början av grillsässongen :P Hade köpt nåt som hette grillraket och det var faktiskt riktigt gott! Tycker annars att färdig marinerat och packat kött inte är lika gott som egen marinerat men denna kände jag faktiskt ingen skillnad på =) Satt ute på grillplatsen bakom fotbollsplanen och åt och medan vi satt där kom Daniel och Eva-Lena med sina barn och hälsade på. Drog oss inåt till lägenheten när solen försvann bakom molnen och fikade lite av mammas bullar =) Gott gott!
Vid fem åkte Marcus och jobbade igen så då tog jag ut kissarna lite på uteplatsen och myste lite men vi gick in ganska snabbt igen, blir så jäkla kallt när solen försvinner ju! Önskar att vi hade sol hela kvällen på uteplatsen men den försvinner vid sex tiden och dyker upp igen vid halv åtta, så nu ska jag släppa ut dom igen en sista gång för kvällen =)

Ska nog gå ut en sväng i det fina vädret innan solen försvinner för dagen. tur man har inspelningsbar boxer så man inte missar nåt på dumburken :P

xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar