onsdag 28 april 2010

Sitter hemma hos mamma och pappa och umgås lite =) Åkte hem hit efter jobbet för att mamma behövde låna min symaskin (japp jag är stolt ägare av en sådan :P )och jag är fortfarande kvar här.. Just nu hjälper jag mamma att framkalla massa kort.. blir en hel del på lilltjejen kan jag ju säga :P Hon har äntligen fått ett namn nu, Moa Smedberg =D Mamma hade ännu fler fina bilder på henne så här kommer några till =)
Trivs bra hos Farfar =)

Familjen Smedberg=)


Imorron blir det långdag på jobbet, först jobb 10-17 och sedan inventering resten av kvällen.. vi brukar vara klara vid 11 tiden men jag ska jobba vid 7 på fredag så jag får inte vara kvar längre än till 8 =) Bra med den där 11-timmars vilan :P

Nu ska vi börja med maten här hemma och vänta på att pappa ska komma hem från jobbet, smidigt att stanna kvar här ju så slipper jag laga mat hemma :P

Ciao

2 kommentarer:

  1. vi har precis haft inventering.. jag älskar att inventera.
    Har du fått den kusin ådran ?

    SvaraRadera
  2. Näe fy för att inventera! Tycker du verkligen att det är skoj? Vi brukar ta in extra hjälp från antingen färjestadens fotbollslag eller innebandy så vi är ju ganska många som håller på iallafall.. fast det tar ändå uppåt 6 timmar innan allt är klart, i år hoppas jag att jag slipper väga allt lösgodis iallafall.. och ost :S

    SvaraRadera