onsdag 30 juni 2010

Oh mina ben! känns som om dom ska gå av båda två.. är inte van att gå så mycket som jag har gjort nu i charken.. hmm kanske dags för nya skor igen? Känns som om veckan går hur långsamt som helst men nu är det ju iallafall onsdag. Semester veckorna gick ju väldigt fort.. konstigt det där :P Nu är det jobb jobb jobb som gäller fram tills vecka 32 då vi har semester igen =) Ska på Sonisphere då! =D Ska bli så kul att se Mötley Crüe igen! Såg dom när dom var på Sweden Rock för några år sen och då var dom iallafall grymt bra!

Är så tråkigt här nu när Marcus kör Sthlm´s vändan, vi ses typ ingenting alls =( I morse kom han hem vid fem halv sex och jag gick upp klockan kvart i sex för att åka till jobbet.. Och såhär ska han jobba i 2 månader typ.. men men vi tröttar ju inte ut varandra =) Ikväll blir det lugna gatan här hemma, ska upp och jobba i morron med men på fredag är jag iallafall ledig! Ska jobba extra i charken på lördag så då fick jag vara ledig på fredag istället =) Vet inte riktigt vad som händer i helgen, sitta på en uteservering i soooooolen kanske? =)

Xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar