tisdag 6 juli 2010

Nu har jag varit sådär grymt dålig på att uppdatera här igen! =( Det går i vågor det där med skrivandet, ibland tycker jag det är skit kul att skriva och inläggen bara flyger ur mej medans andra gånger känns det bara jobbigt att ha en blogg att uppdatera.. men men är nog så för dom flesta kan jag tänka mej :P
Det gamla vanliga som händer här hemma tycker jag, blev några cykelturer in till stan förra veckan för att sitta på ute serveringar, mysigt! =) I lördags var vi i kalmarsundsparken och spelade kub och brännboll med lite goa kompisar och sen cyklade vi till Olearys för att fortsätta festen =) Var på Öland i söndags och firade mormor som fyllde 93 då, kusin och hennes familj kom också, trevligt trevligt! Mathias och Emelie var också där med lilla Moa, blev en hel del bilder på henne denna gången =)






På kvällen åkte vi upp till Borgholm och strand med Långmartin, träffade söta Ia som var där för första gången =) Hon åker tillbaka till Grekland den 10:e =( Hoppas vi får tummer ur att åka och hälsa på henne i år, vi sa att vi skulle göra det förra året men det blev aldrig av.. Både jag och Marcus var lediga igår så då blev det en riktig slappar dag =) Idag har jag jobbat jour i charken 13-19, såg fram emot en hyffsat lugn kväll men det var hur mycket folk som helst! Jobbar 6-15 i morron så vi får se hur det är med folk då :S Marcus är påväg till Stockholm ikväll igen och är inte hemma förrän torsdag morron =( Nähe nu blir det nog sova lite, ska ju upp vid 04.45 :S

natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar