torsdag 15 juli 2010

Aah det var gott med en öl såhär på torsdags kvällen =) Nu är jag ledig i 4:a dagar så jag måste ju fira det lite :P I söndags var det ju dop för lilla Moa i Nybro. Hon sov sig igenom hela dopet och märkte inte ens när prästen strök vatten på huvudet på henne :P Men hon var duktig som vaknade upp när alla skulle ta kort på fina familjen efter dopet =) Sen bar det av hem till Mathias och Ep´s hus där vi fortsatte firandet. Har tyvärr inga kort i datorn än, dom ligger fortfarande kvar i Marcus mobil men dom dyker upp här så småningom =) Sen var det dags för jobb igen ända tills idag =) Igår var vi i vita sand och badade (japp både jag OCH Marcus badade!) för första gången på typ 4:a år :P Var faktiskt ganska skönt men det blev kallt efter ett tag så då åkte vi till Vassmolösa Gästis som Simon´s föräldrar driver och badade i deras pool.. betydligt varmare :P

Idag jobbade jag till tre sen hem och äta och duscha för att sen åka tillbaka till Öland och hämta Annika för att sen åka och hälsa på hos Nicklas, Anna och deras söta Anton som döps nu på söndag =) Gav honom lite presenter som jag tror uppskattades!
Tyckte att det skulle synas vilka som köpt kläderna så det fick bli lite rock tema :P
I kortet skrev jag en fin dikt som jag hittade på nätet:
Ett barn är ett mirakel
väl värt att vänta på.
Det största och det bästa
en mor och far kan få.
Tyckte det passade ganska bra va? =)
Imorron är jag som sagt ledig men jag har inte en aning om vad jag ska hitta på.. är faktiskt lite sugen på att åka till stranden och bada och sola så jag får se om jag hittar nån som vill hänga på!
Nu blir det lite tv innan det är dags att nana!
xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar