lördag 10 juli 2010

Jag vet att man inte ska klaga MEN fy satan så varmt det är! Termometern hade gärna fått stanna när den var på 25 grader om ni frågar mej :P Fast jag har ju verkligen rätt jobb iallafall nu när det är såhär.. Alltid svalt och skönt i charken =) Var ledig igår så då blev det en slappar dag på stan med mamma, hittade en klänning på vero moda som jag ska ha på Moa´s dop i morron =)


Inte världens bästa bild kanske men den får duga :P

Köpte en ny parfym också från SJP och den luktar sååå gott!


Efter stan åkte vi ut till Kalmar slott och gick på Yrjö Edelmann´s utställning, han målar riktigt häftiga tavlor som verkligen lurar ögat! Tyvärr hann vi inte gå där så länge för jag skulle hämta Jimmy och åka till Matz men vi såg lite iallafall=) Tänk er att kunna måla såhär, det ser ju verkligen inte målat ut!

Dom här bilderna gör inte rättvisa för hur hans tavlor ser ut i verkligheten men ni får ju en hum iallafall =)
Imorron är det jobb igen 6-13 och sen är det dop för lilla Moa I Nybro vid 15.30 =) Så ikväll blir det lugnt här, ska laga lite god mat snart och bara mysa!
xoxo

2 kommentarer:

  1. Verkligen snygga bilder =) Jag trodde det var foton! :) Skönt att allt är bra med er, ses snart? Hälsa Marcus :*

    SvaraRadera
  2. Ja dom är verkligen super häftiga! =) Ja det tycker jag verkligen att vi ska! Är inte ledig förrän nästa helg men om ni inte har nåt för er då kan vi kanske bestämma nåt?
    kram

    SvaraRadera