torsdag 22 juli 2010

Sisådär då har man vart å ändrat här lite igen =) Kommer så mycket nya mallar och grejer hela tiden så det är svårt att låta bli! Blev en lååååång dag på Öland idag, från 8:a till typ nyss :P Har grillat massa mycket kyckling idag, cirkus 140 stycken, och det är en hel del.. men visst jag förstår dom som köper det, jag vill inte heller stå och laga mat i den här värmen :S Åkte hem till mamma och pappa efter jobbet och där var också Mathias, Emelie och lilla Moa =) Vi åt massa god mat som vanligt och sen åkte jag Mathias och Emelie ner till talludden och badade. Var jätte varmt och skönt i vattnet =) Sen var det massage dags för min del, jätte skönt och välbehövligt =) Mötte upp bror med familj igen nere vid hamnen för att kolla på bilarna på torsdagsträffen och sen gick vi och åt pizza på Shiponja (om det nu stavas så?) och sen en mjukglass i hamnen. Moa fick också smaka glass =)
I morron är jag ledig! Skulle ha åkt till Strand med Ida Höglund men hon ska vara hundvakt så det blir inget med det =( Får se vad jag hittar på istället, Marcus jobbar och kommer inte hem förrän på lördag morron när jag åker till jobbet typ :S
Nähe nu är det dags för bingen!
over and out :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar