torsdag 29 juli 2010

Fick åka hem från jobbet idag efter två timmar, hade djävulsk mensvärk och var illamående så sen jag kom hem har jag suttit med en varm kudde i famnen och datorn framför mig =) Var hemma hos Sanna och Nicke i deras nya hus en sväng i går och gick husesyn och wow, dom har en del att stå med ett tag! Igår rev dom väggar i köket som just nu såg ut som en bastu med massa träpanel överallt, sen skulle det gipsas och balkar skulle upp och allt vad det va.. en hel del iallafall :P Dom hade en superfin tavla i sovrummet som Sanna fixat på en sida på nätet så där har jag suttit i eftermiddag och trixat =) Tyckte några av bilderna blev riktigt bra iallafall =)




Tänker inte göra många knop här hemma idag, blir att sitta i soffan mesta dels av dagen tror jag. Marcus åker och jobbar vid fem tiden så mat är nästa som står på schemat =)

xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar