tisdag 27 juli 2010

Gud så skönt det är med förmiddagstider! =) Så som jag jobbar nu borde det alltid vara =) Hade fin besök på jobbet idag, mamma och pappa kom ner och hade mormor med sig! Hon har inte varit där nere på ett antal år så jag tror hon tyckte det var kul även om det hade förändrats väldigt mycket sen sist hon var där. =)

Ska ha en "egen" kväll ikväll med hårfärgning, ansiktsmasker och nagel målning.. Kände att det var dags att lyxa till det lite för mig själv och Marcus jobbar ändå så då kan jag passa på :P

I morron är det jobb igen, 6-15 sen får jag se vad jag hittar på på eftermiddagen, börjar jobba vid 6 på torsdag åxå :S Jag har by the way tydligen haft fel lön i två år så jag ska få ut det retroaktivt, najs! Det handlar bara om 8:a kronor mer i timmen men det lär ju ändå bli en del eftersom det är två år det gäller =) hihi

Nähe, hårfärgnings dags! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar