onsdag 4 augusti 2010

Tjo va det var livat! :P Var inte många som ville tala om vilka dom är som läser bloggen så ni får väl vara hemliga då! :P Nu har vi snart semester! Dock bara i en vecka men det ska bli sååå skönt! Åker till Stockholm i morron eftermiddag när jag kommit hem från jobbet, ska vara där till minst tisdag iallafall =) Är tydligen en gratis konsert i kungsträdgården på fredag med bland annat Crahdïet, Bullet och Corroded så det lutar väl åt att vi drar dit också. På lördag är det Sonisphere och jag hoppas hoppas hoppas att det inte regnar! Är inge kul att gå runt och vara dyngsur en hel dag =( Som tur är bor Andreas i närheten av festivalen så man får väl springa hem och byta om i värsta fall. Har planerat ett besök på grönan och på skansen också fast när vet vi inte riktigt än. Är ganska skönt att inte bestämma allt vi ska göra i förväg utan ta det lite som det kommer istället =)

Igår var jag och fixade naglarna på LA Nails i Runsbäck =) Fick ett infall på jobbet att jag ville göra nåt nu när jag ändå ska ha semester så då fick jag numret av Nina och bokade en tid. Är lite svårt att se på bilden hur dom ser ut men det är fransk manikyr i botten och sen svarta, silvriga och orangea linjer i dom =)


Slutade jobba vid två idag, blev en tur upp till mamma och pappa och lite bus med Danton i trädgården, han blev väldigt fascinerad av en fjäril så jag försökte ta kort på honom men dom blev inte bra så det fick bli på bara fjärilen istället :P



När jag kom hem satte jag mig i liggstolen i 3:e rummet för att leta igenom en pärm men det slutade med att jag somnade där.. Vaknade av att mobilen åkte i golvet så då gick jag och la mig i sängen istället och power nappade lite :P Var väldigt välbehövligt kan jag säga! Tog tag i allt som behövde göras inför morrondagen när jag vaknade och det var inte lite kan jag säga.. Packa, tvätta, diska, städa, röja iordning på balkongen, klippa gräs, lämna nycklar.... ja som sagt en hel del.. men men nu är det gjort iallafall =) Ska snart hoppa i säng tror jag, jobb vid 7 i morron :S

Kommer antagligen vara dålig på att uppdatera här på bloggen på semestern men det får ni ta :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar