fredag 19 november 2010

Gaah jag blir ju galen på mej själv! Har tänkt skriva här såå många gånger men det blir aldrig av längre =( men men nu skriver jag ju iallafall, bättre sent än aldrig :P

I fredags var jag på modellfotografering med Annika från jobbet, det tog sin lilla tid (typ 6 timmar!) men blev jätte nöjd med bilderna =) Här kommer några av dom, kunde inte välja så jag köpte alla 50 =)









Blev väl fina va? =) Fick ni en kik på nya gadden också, hade visst glömt att lägga in bild på den innan som jag skrev att jag skulle, sorry! =O

Var och bowlade med Marcus, Sanna och Niklas i lördags, gissa vem som vann :P Tanken var att vi skulle bowla imorron igen men vi hoppar nog det och tar det nästa helg istället =) Får bli lite tacos här hemma med goda vänner imorron istället, var på tok för länge sen!

Har bytt jobb helg nu, eller nästan iallafall.. vi har inte riktigt öppnat delikatessdisken än, nu är det sagt att vi ska öppna på onsdag men jag tror faktiskt inte riktigt på det än.. tippar på att det blir till jul nångång :P Fast nu ska vi tydligen ha annons om nya disken i kalmarposten på onsdag så vi får väl se hur det blir med det..

Marcus är påväg hem från Örebro (tror jag?) så det får bli en lugn hemmakväll för min del, ska upp och jobba i morron fast på söndag är jag ledig =) Så i morron kväll ska jag och Jimmy Gunnarsson dricka Galiano HotShot, mumma!

Ha nu en trevlig helg allihopa! =)
xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar