lördag 5 februari 2011

Grannen över spelar musik och jag försöker power nappa, mindre lyckad kombination! Fast då får jag ju tillfälle att uppdatera här så det gör ju inget :-P

Har faktiskt blivit ett impuls bak av en tårta denna veckan;-) Tomas som jobbar i fiskdisken fyllde år i tisdags så vad passar väl inte bättre än en akvarietårta! Den tog sin lilla tid att göra så jag fick gå upp vid 5.30 men det var det värt! =)
Ljusa bottnar
Vitchoklad mousse
vaniljkräm
Spacklad med vanilj smörkräm
Täckt med sockerpasta

Igår kväll var jag, Marcus, Jimmy och Anna på pipes of scotland och käkade, var riktigt gott! Jag åt lammpanna som var lammrostbiff, duschesspotatis, grönsaker, fetostfylld tomat och nån sås(kommer inte ihåg vad den hette) och det var grymt gott! Rekommenderar verkligen att testa den om man gillar lamm! =)

Jobb, jobb, jobb är det som står på schemat denna helgen. Har bytt helg med Eva så jag kan vara ledig nästa då jag fyller år =) men ikväll ska vi ändå till harrys och bowla lite, hade velat vara på super bowl men dom hade inga banor kvar =( men vi får försöka göra det bästa av situationen ändå :-P I morron är det jobb vid 8:a igen :-S jag vet, jag ska vara glad att jag har ett jobb men just nu är jag ganska trött på att jobba hela tiden! Men det blir ju pengar iaf:-P nähe, ett försök till en powernap nu!

Xoxo

1 kommentar:

  1. mmm, det låter som att den var lika god som den var fin ;)

    SvaraRadera