onsdag 9 februari 2011

Vad hade man gjort utan internet i mobilen egentligen? Sitter hos frisören och väntar nu och mobilen är min bästa vän :-P fick ett ryck i morse och bestämde mej att färga håret men inte på det "vanliga" sättet. Kikade lite på facebook och hittade en så satans cool frisyr på en tjej med olika röda och lila partier så det fick det bli=) har som tur är en kompis på facebook som är frisör så vi började skriva och kom fram till att hon hade tid med mej med en gång på morgonen! Så nu sitter jag i frisörstolen och väntar på att färgen ska sitta i lite, ska bli så kul att se resultatet! =)

Igår var jag duktig och städade hela lägenheten, kommer en tjej till oss i morron som ska värdera den så då vill vi ju ha det fint tills dess =) fick hem min "sov gott" skylt igår så den åkte upp på sovrumsväggen igår kväll! Tyckte det blev riktigt fint, kommer bild sen för jag kan tydligen inte lägga upp bilder här från mobilen =(

I eftermiddag blir det fika med bästaste jimmy och kanske även en tur till ming och käka lite, kinamat är ju aldrig fel:-P

Nähe dags att läsa lite skvaller blaskor igen:-P

Xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar