tisdag 1 februari 2011

Tjo va det var livat i holken i lördags... :P

Fick sluta tidigare i lördags, Tomas tog över min stängning så jag slutade redan vid två =) Åkte till Matz jobb en sväng för att se på när han och Marcus bytte fjäderben på en BMW. Calle var också där och tonade sina rutor, var skönt att bara titta på och dricka kaffe medans alla andra jobbade :P När jag kom hem fick jag ett ryck och rakade undercut (underhåret på sidan av skallen) på ena sidan, vet inte varför egentligen, det bara flög i mej! :P Åkte hem till Jimmy Hultgren på kvällen och partajade lite, eller ja iallafall alla utom jag.. skulle ju upp å jobba vid åtta på söndagen. Blev en tur till Harrys också men jag tyckte inte det var kul där alls så jag åkte hem vid tolv tiden. Sminkningen för kvällen blev en liknande förra helgens fast med lila istället =) Ni får tänka bort mascara "skräpet" som är under ögat, missade visst att ta bort det innan jag tog korten :P

Efter jobbet i söndags åkte jag, Evelina och Linda till Nybro och Elin för att gå på inredningsparty. Köpte en jätte fin "Sov Gott" skylt och två ljuslyktor som jag tänkte ha i vardagsrummet =)
Igår var det dags för bankmöte på Swedbank, vi har handelsbanken egentligen men tänkte kolla runt lite på andra banker också så man får bästa råden och förutsättningarna =) Känns ganska skönt att vi redan börjat prata med bankerna så man vet lite mer om allt, är ju som sagt mycket man ska ha koll på! Bankmannen tyckte väl att det var i dyraste laget att bygga just detta huset hos Myresjöhus så han tyckte vi skulle kika runt lite mer om det är något vi kan ändra på. Han rekommenderade oss också att värdera lägenheten för att se var den står nu, förhoppningsvis högre än när vi köpte den :P Blev en liten vända på stan också, Marcus hittade ett par jättesnygga jeans och jag en ny topp, sådanna kan man ju inte ha får många av! Sen var det jobb för Marcus del och jag hamnade på soffan resten av kvällen med en film. Skulle upp och jobba idag vid 7 så för en gångs skull la jag mig hyffsat tidigt igår!

Nähe nu blir det halv åtta hos mig innan det är dags att sova igen! =)
xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar