tisdag 1 mars 2011

Färdigjobbad, nyduschad och myskläder på = riktigt skön tisdagskväll =)

Igår var jag ledig och skulle vara barnvakt till lilla Moa på morronen/förmiddagen för brorsan skulle till härliga tandläkaren på koll, var inte avundssjuk kan jag lova! :P Lill tösen låg och sov när jag kom för det hade blivit sent uppe kvällen innan men som tur var så vaknade hon efter någon halvtimme så det blev lite bus i hoppborgen och mys i soffan framför Byggare Bob Försökte få henne att säga Ida men det blev bara: Titta & Tisse :P Sötfis

Är verkligen skitskoj i hoppborgen tycker Moa men blixten på kameran är jobbig :P

Begav mig tillbaka till Kalmar vid halv ett för ett möte på Nordea och prata lån, både jag och Marcus trivdes mycket bra med dom så det blir ett bankbyte =) Gick igenom låneansökan och massa siffror och hon tyckte det såg väldigt lovande ut men ville diskutera med sin chef först innan hon kunde ge oss 100% ja till lånen. Som tur var behövde vi inte vänta länge, hon ringde mig förut när jag jobbade och sa att det var nemas problemas att få lån, HÄRLIGT! =D Så just nu är vi i budgivning om tomten vi vill ha, hoppas hoppas hoppas vi får den! Är svårt att tänka sig att man snart kan vara husägare, om inte det är vuxenpoäng vad är det då! :P

Nu ska jag ringa hjärtat och kolla läget på budgivningen igen, han är iväg och jobbar så jag får snällt sitta här hemma och vänta på rapporter :P
xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar