lördag 12 mars 2011

Jobbhelg utan jobb? Skulle jobbat idag men fick ta ledigt för att operera bort en knöl jag haft i nacken en längre tid, den visade sig vara större än vad dom först trodde så hon fick rota ett bra tag i nacken innan hon fick bort den :S När hon väl fått bort den så frågar hon mig om jag vill se på den! Är det verkligen någon som vill det? Fy så äckligt... Men nu är jag iallafall ihop sydd och tejpad och bedövningen börjar släppa så smått.. Fast jag har en känsla av att det blir att knapra värktabletter framåt eftermiddagen/kvällen :S Skönt att äntligen ha det gjort iallafall! I morgon skulle jag jobba 8-15 men jag får tydligen inte lyfta tunga saker på 1 vecka så det blir inget med det.. är ju själv i delikatessen på söndagar och ska både grilla, plocka varor och vara i delikatessen så det funkar inte riktigt.. På vardagarna är vi ju flera som jobbar så då kan jag ju få hjälp med att lyfta ner sakerna =)

I eftermiddag ska jag och Marcus följa med Marcus mormor och morbror till Larmgatan 10 och äta lite gott och senare ska Marcus iväg och bowla med Nicke och jag ska hem till Sanna i Rinkabyholm på tjejmiddag, trevligt trevligt =)

Var hos Smålandsvillan i tisdags förresten och bestämde dom sista sakerna, ska hitta en fondtapet och kakel till köket själva sen är allt bestämt =) Ska bli så häftigt att se sitt egna hus byggas upp! Och så ska vi få åka till fabriken i Lammhult när dom har tapetserat färdigt och gå in i vårt hus där, är nog en riktigt häftig känsla kan jag tänka mej! =)

Nähe dags att göra sig i ordning lite för kvällen, hade ingen rolig bild att lägga in i detta inlägget så det får bli en ful egobild :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar