måndag 14 mars 2011

Ooooh precis hemkommen från frisören och jag är såå nöjd!! =D Blev precis så som jag hade tänkt mej så all credit till Emelie som förstod hur jag menade! Bilder kommer längre ner.. =)

Igår åkte jag och Marcus över till Öland på förmiddagen för att hälsa på hemma hos Niklas och Anton och se på deras nya hus. Var jättefint och köket var ganska likt det vi ska ha faktiskt! Nu hade dom ekluckor och lådor, exakt sånna som vi har nu, men dom höll på att byta till Högglans vit som vi ska ha i huset! Och bänkskivan var exakt en sån som vi ska ha sen. Hehe lite kul att det är fler som har samma stil =) Blev en tur hem till Mamma och Pappa också för att prata lite strunt och ta massa fina bilder på Corona och Danton! Gick till Ö&B en sväng också och fyndade lite allt möjligt kraffs =) Sen på kvällen kom Nina från jobbet hit och jag färgade hennes hår, blev skit bra så jag hoppas verkligen hon är nöjd nu efter alla vändor ner i blonderingsburken :P Marcus åkte och jobbade på kvällen så det blev en lugn hemmakväll framför tv:n för min del =)

På den här bilden kan man inte tro att han är 8 år :P

Idag har mäklaren från Pontus Löfgren varit här och kikat på lägenheten för en framtida försäljning. Hon verkade nöjd men tyckte att vi skulle måla vitt i köket för att ljusa upp det så mycket som möjligt och även i 3:e rummet där det fortfarande är knallgrönt efter lillkillen som bodde där innan :P Så mycket mer än så vet jag inte än sålänge så det får jag uppdatera om senare!

Efter att ha färgat Ninas hår igår blev jag super sugen på att bli korthårig igen (Nina har nyss klippt av sitt=) ) så jag messade till Emelie som jobbar på Intermezzo och hon hade tid med mig som tur var =) Och jag blev verkligen nöjd!


Resten av dagen vet jag faktiskt inte vad jag ska hitta på, får ta det lite som det kommer :P
xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar