måndag 4 april 2011

Äntligen färdigjobbad för dagen =) Har varit skit lugnt på jobbet idag, märktes att det var måndag.. Var färdig med all städning redan vid 18 (vi stänger vid 19) men självklart kommer det en kund vid 18.45 och ska ha rostbiff skivad så det var bara att städa om skärmaskinen igen :S Tur den inte är så jobbig att plocka isär :P

I söndags var det tårtbak som gällde, dels Moas pingu tårta och en trucktårta till pappas jobbarkompis. Var riktigt kul att göra båda två och jag blev väldigt nöjd med dom =)


Ljusa bottnar
Hallon&Jordgubbsmousse
Glasskräm
Täckt och dekorerad med sockerpasta

Moa verkade mer än nöjd med sin tårta och den var verkligen god! Många fina presenter fick hon så nu har hon att göra :P Lite bilder på födelsedagsbarnet..


Bus med FarFar

Och här är då trucktårtan, Marcus har varit med och hjälpt mej att få till designen :P Och pallen är helt hans verk =)


Ljusa bottnar
Aftereight fluff
Glasskräm
Täckt med marsipan
Dekorerad med sockerpasta

Härnäst blir det en tårta till Marcus som fyller år fast jag vet inte riktigt vad jag ska göra än.. en MC hjälm kanske :P Vi får se vad jag hittar på, har några dagar på mig att fundera iallafall =) Nu ska jag hoppa in i duschen innan det är dags att nana kudden!

xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar